torsdag 8. desember 2011

Smykkeoppgave

I denne oppgaven fikk vi beskjed om å lage forskjellige smykker med sykkeldekk som utgangspunkt.  Oppgaven vare ellers veldig fritt. Du fikk selv velge om du ville legge til elementer eller ikke. Jeg valgte og legg til elementer på alle mine smykker fordi jeg syntes det ga litt mer liv til smykkene.

 Dette var min første ide, og jeg måtte bare lage den:
Her har jeg brukt sykkeldekk som jeg har klippet i og satt lag på lag for å få litt spenning og så lagt på en liten rosa perle så det ikke skulle se så tomt ut.
Ide på ide ble lagd og her er noen av mine ideer.



Her er det blitt opp klipt brukt: ståltråd, oppklipt sykkeldekk og fire muttere.

    


     
      Her er det blitt brukt: ståltråd nederst, oppklipt sykkeldekk, noen rosa                        perler og svart silketråd som er blitt brettet mellom hvert sykkeldekk-stykke


      





      Her har jeg klipt sykkeldekkene i tre forskjellige trekant størrelser for å få litt mer liv i smykket og satt en mutter i mellom hver tredje trekant , som er blitt gjort i et av de andre smykkene.

                                                                                                                                                                        Dette var det siste smykke som jeg lagde. Her har jeg bare klipt ut en hel figur og flettet                               inn litt ståltråd på hver av sidene. I midten har jeg snurret rundt ståltråden og satt på røde paletter og satt mindre firkanter innimellom for at dem skulle sitte slik jeg ville. Smykket henger i en lær-tråd.
 

1 kommentar: