torsdag 8. desember 2011

Reklameplakat

Reklameplakat:
I denne oppgaven skulle vi lage to reklameplakater, der den ene skulle reklamere for noe vi selv hadde lagd og en reklameplakat om noe vi selv ville. Jeg valgte å reklamere for oppbevaringsboksen min som jeg har skrevet om i det siste innlegget. Og den andre reklameplakaten var om en Sakkosekk.

Reklame for eget produkt               









Reklame for Sakkosekk










Måten vi skulle lage disse på var å sette dem inn i Photoshop og redigere dem der.


Egenvurdering:
Jeg er egentlig ikke så veldig fornøyd med måten jeg løste oppgaven her på. Jeg føler kanskje at jeg burde ha lagt til flere bilder og tatt meg litt bedre tid til utforming. Det positivet med oppgaven her er at jeg lærte meg hvordan jeg skulle bruke Photshop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar